نحوه استفاده از روغن بادام برای کاهش سیاهی دور چشم

بادام شیرین یک محصول چند منظوره ستاین یک مرطوب کننده عالی برای پوست و مو استحتی ممکن است به جلوگیری از علائم کشش و محافظت از پوست شما در برابر آسیب های خورشید کمک کندروغن بادام سرشار از ویتامین E است که باعث سلامت پوست می شودبا این حال، ظاهر حلقه های سیاه را نیز کاهش می دهدهیپرپیگمانتاسیون، ژنتیک، استرس، پیری یا کم خوابی هر چیزی می تواند پوست اطراف چشم شما را تیره کند.

حلقه های سیاه یک تهدید هستند و شما را کسل کننده و بیمار نشان می دهندخلاص شدن از شر سیاهی دور چشم آسان نیست زیرا زمانی رخ می دهد که پوست زیر چشم شما بسیار نازک می شود و رگ های خونی تیره زیر آن نمایان می شونداگر به طور منظم از روغن بادام شیرین استفاده شود، می توان سیاهی دور چشم را تا حد زیادی کاهش داد.

فواید روغن بادام شیرین

  • روغن بادام شیرین پوست شما را هیدراته نگه می دارد زیرا روغن بادام یک نرم کننده عالی است.
  • روغن بادام شیرین دارای خواص ضد التهابی استاز تغییر رنگ پوست زیر چشم ما جلوگیری می کند.
  • روغن بادام شیرین به حفظ رطوبت و سلامت پوست کمک و در نتیجه از خشکی پوست جلوگیری می کند.
  • روغن بادام شیرین به دلیل وجود تک اشباع و ویتامین E در آن، درخشندگی پوست را افزایش می دهد.

 

5 روش مختلف برای خداحافظی با سیاهی دور چشم

نحوه استفاده از روغن بادام  شیرین برای کاهش سیاهی دور چشم

راه های مختلفی برای استفاده از روغن بادام شیرین برای کاهش سیاهی دور چشم وجود دارددر اینجا پنج روش مختلف وجود دارد که می توانید از آنها برای خداحافظی با حلقه های سیاه استفاده کنید

 می توانید مستقیما روغن بادام شیرین را برای کاهش سیاهی دور چشم بمالید

می‌توانید مستقیماً روغن بادام شیرین را روی حلقه‌های تیره خود بمالیدبه پوست زیر چشم شما آسیبی نمی رساندسه تا چهار قطره روغن بادام شیرین را روی نوک انگشتان خود بریزیدقبل از رفتن به رختخواب به طور یکنواخت روی تمام حلقه های تیره خود بمالیدبعد صبح آن را با آب ولرم بشوییدبرای نتایج موثر این فرآیند را به طور منظم تکرار کنید.

روغن بادام  شیرین و عسل برای سیاهی دور چشم

می توانید روغن بادام شیرین و عسل برای سیاهی دور چشم درست کنیدعسل یک مرطوب کننده عالی برای پوست است و افزودن آن با روغن بادام شیرین می تواند به کاهش سیاهی دور چشم کمک کنداین بسته پوست شما را مرطوب نگه می داردسه تا چهار قطره روغن بادام شیرین را با نصف قاشق چایخوری روغن بادام شیرین  هر دوی این مواد را به خوبی با هم مخلوط کرده و به طور یکنواخت روی پوست زیر چشم حلقه تیره خود بمالیدبگذارید یک شب بماند و صبح روز بعد با آب سرد بشوییدبرای نتایج عالی می توانید این روند را روزانه تکرار کنید.

روغن بادام شیرین  و شیر برای سیاهی دور چشم

شیر یک آنتی اکسیدان ضد پیری و ترمیم کننده پوست استبه علاوه، اثر ضد التهابی آن برای پوست روشن تر  مفید استهنگامی که با روغن بادام شیرین ترکیب می شود در کاهش و پیشگیری از سیاهی دور چشم به طرز شگفت انگیزی عمل می کنداز هر کدام نصف قاشق چای خوری – شیر و روغن بادام شیرین مصرف کنیدآنها را خوب مخلوط کنید و روی حلقه های تیره خود بمالیدبگذارید تا خشک شودآن را با آب معمولی بشویید و به طور مرتب تکرار کنید تا نتایج چشمگیر داشته باشید.

روغن بادام شیرین و گلاب برای رفع سیاهی دور چشم

گلاب یک ماده شگفت انگیز است که هزاران سال است به عنوان یک محصول زیبایی استفاده می شودمی تواند چهره شما را بهبود بخشد و قرمزی پوست را کاهش دهدبا استفاده از پنبه گلاب الکاشید را زیر چشمان خود بمالیدبگذارید خشک شود و سپس روغن بادام را روی پوست آسیب دیده بمالید. 2 دقیقه ماساژ دهید و بگذارید یک شب بماندگلاب دارای خواص ضد التهابی قوی است، می تواند پوست آسیب دیده را تسکین دهد.

روغن بادام شیرین و روغن زیتون برای سیاهی دور چشم

روغن زیتون زمانی که روی پوست استفاده می شود به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند، آنتی اکسیدان ها ممکن است از پیری زودرس جلوگیری کننداز هر روغن نصف قاشق چایخوری بردارید و خوب مخلوط کنیدمخلوط را با احتیاط روی حلقه های تیره و پلک های خود بمالیدبه مدت 2 دقیقه با حرکات دایره ای ماساژ دهیدبگذارید یک شب بماند و صبح آن را با آب معمولی بشوییدروغن زیتون می تواند با آبرسانی به پوست زیر چشم شما را تغذیه کند

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش